Wróć do strony głównej

Regulamin newslettera

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia Usługi Newsletteru przez: “FOLPAK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, prawa i obowiązki stron Umowy o świadczenie Usługi Newsletteru, a także procedurę reklamacyjną.
  2. Każdy Usługobiorca przed dokonaniem subskrypcji Newsletteru obowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem i przestrzegać jego postanowień. Warunkiem zapisania się do Newsletteru jest akceptacja niniejszego Regulaminu, poprzez zaznaczenie odpowiednio checkboxa.
  3. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie pod adresem https://pakujemy24.pl/ - w zakładce „Regulamin Newsletteru” w formie umożliwiającej Usługobiorcy pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługobiorca.
 
§ 2 DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu ustala się następujące znaczenie poniższych terminów:
  1. Newsletter lub Usługa Newslettera – nieodpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na przesyłaniu na podany przez Usługobiorcę adres e-mail wiadomości zawierających oferty, w tym informacje handlowe o akcjach promocyjnych, wydarzeniach, nowościach, przedsprzedaży Towarów dostępnych w Sklepie lub sklepach internetowych prowadzonych przez Usługodawcę bądź spółki powiązane bezpośrednio z Usługodawcą. Wiadomości e-mail w ramach Newsletteru przesyłane są w celu marketingu bezpośredniego.
  2. Sklep– sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://pakujemy24.pl/
  3. Usługodawca – “FOLPAK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  4. Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub działająca przez osobę umocowaną osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonała lub zainteresowana jest subskrypcją Newsletteru.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  6. Umowa o świadczenie Usługi Newsletteru – umowa o świadczenie Usługi Newsletteru zawierana pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  8. Ustawa o prawach autorskich - ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
 
 
§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
Z Usługodawcą można skontaktować się w następujący sposób:
  1. pisemnie na adres: Pod Borem 23, 36-060 Głogów Małopolski, Polska;
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@pakujemy24.pl;
  3. telefonicznie pod numer; +48 17 851 61 69 w godzinach pracy Sklepu.
 
 
§ 3 WARUNKI TECHNICZNE
  1. W celu prawidłowego korzystania z Usługi Newsletteru wymagane jest spełniania przez Usługobiorcę następujących minimalnych warunków technicznych:
    1. posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu - typu laptop, smartphone, komputer PC wraz z klawiaturą lub innym urządzeniem umożliwiającym poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
    2. posiadanie aktualnej przeglądarki internetowej: Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari - obsługująca JavaScript oraz pliki cookies;
    3. zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; 4) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
    4. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail)
  2. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Usługobiorcę uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Usługobiorca. Koszty te i wszelkie inne koszty związane z zapewnieniem warunków technicznych określonych w ust. 1 i 2 powyżej obciążają Usługobiorcę.
 
 
§ 4 NEWSLETTER – UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUGI NEWSLETTERU
  1. Usługobiorca może dobrowolnie dokonać subskrypcji Newsletteru. Oznacza to, iż usługa Newsletteru świadczona jest na żądanie Usługobiorcy.
  2. Usługa Newsletter jest bezpłatna.
  3. Wiadomości e-mail w ramach Newsletteru wysyłane są, na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newsletteru, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących.
  4. Usługobiorca w celu zapisania się do Newsletteru i zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Newsletteru:
    1. udostępnienia swój adres poczty elektronicznej (e-mail) w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie lub zaznacza odpowiedni checkbox w trakcie procesu rejestracji Konta lub w trakcie procesu składania Zamówienia;
    2. klika w przycisk „Zapisz” lub inny równoważny. Użytkownik klikając w przycisk „Zapisz” lub inny równoważny wyraża zgodę na przesyłanie w ramach Newsletteru treści handlowych i marketingowych na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
    3. potwierdza chęć korzystania z Newsletteru poprzez kliknięcie w link aktywacyjny umieszczony w wiadomości e-mail wysłanej przez Usługodawcę na udostępniony przez Usługobiorcę adres e-mail (mechanizm double opt-in).
  5. Z chwilą potwierdzenia woli zapisania się do Newsletteru (kliknięcie w link aktywacyjny), pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług Newsletteru, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
  6. Umowa o świadczenie usługi Newsletteru zawierana jest na czas nieokreślony, w języku polskim.
  7. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści Umowy o świadczenie usługi Newsletteru następuje przez przesłanie Usługobiorcy na adres poczty elektronicznej podany w ramach rejestracji treści zawartej umowy. Niniejszy Regulamin stanowi integralną cześć Umowy o świadczenie usługi Newsletteru.
  8. Usługobiorca zapisując się do Newsletteru udziela Usługodawcy zgody na przetwarzania swoich danych w postaci adresu email w celu wysyłki listów elektronicznych w formie Newsletteru na zasadach określonych w tym Regulaminie oraz w polityce prywatności i plików cookies osadzonej na stronie Sklepu.
  9. Usługobiorca może w każdym momencie, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów wycofać swoją zgodę na przesyłanie na jego adres e-mail wiadomości zawierających informacje marketingowe i wypisać się z Newsletteru, co jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy o świadczenie usługi Newsletter, ze skutkiem natychmiastowym.
  10. W celu wypisania się z Newsletteru Usługobiorca:
    1. klika link „Wypisz mnie z Newsletteru” lub inny równoważny zamieszczony w każdej stopce wiadomości e-mail wysyłanej w ramach Newsletteru lub
    2. wysyła wiadomość e-mail na adres e-mail Usługodawcy: biuro@pakujemy24.pl
  11. Umowa o świadczenie usług Newsletteru może zostać rozwiązana z inicjatywy Usługodawcy:
    1. w przypadku Konsumenta, Przedsiębiorcy-Konsumenta - z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia z ważnych przyczyn takich jak: takich jak: (a) rażące naruszenia przez Usługobiorcę postanowień Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa; (b) zmiana w zakresie lub sposobie świadczenia usługi Newsletteru, wprowadzenie nowej usługi świadczonej drogą elektroniczną, modyfikacja lub rezygnacja przez Usługodawcę z istniejących usług lub funkcjonalności objętych Regulaminem; (c) zmiana prawa dotyczącego świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki stron wynikające z Umowy o prowadzenie Konta, lub zmiana w interpretacji powyższych przepisów przez wyroki sądowe, decyzje, zalecenia, bądź dyrektywy w ramach uprawnień odpowiednich urzędów lub organów.
    2. w przypadku Przedsiębiorcy - ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn.
  12. W takim przypadku oświadczenie o rozwiązaniu Umowy o świadczenie Usługi Newsletteru zostanie przesłane na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w chwili zapisu do Newsletteru.
  13. Z chwilą rozwiązania Umowy o świadczenie Usługi Newsletteru, subskrypcja Newsletteru zostanie wyłączona. Adres poczty elektronicznej (e-mail) Usługobiorcy zostanie usunięty z bazy e-mailingowej niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych.
  14. Usługobiorca może w każdym momencie dokonać ponownego zamówienia Usługi Newsletter na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
 
§ 5 WARUNKI KORZYSTANIA Z NEWSLETTERU
  1. Usługa Newsletteru świadczona jest na warunkach i zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Usługa Newsletteru świadczona jest cyklicznie, w terminach ustalonych przez Usługodawcę.
  3. Usługobiorca zobowiązany jest do:
    1. korzystania ze Sklepu oraz ze świadczonych usług drogą elektroniczna w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu oraz nie naruszając praw osób trzecich a także z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
    2. niedostarczania treści o charakterze bezprawnym;
    3. podawania Usługodawcy wyłącznie prawdziwych i aktualnych danych Usługobiorcy, a także do ich niezwłocznego aktualizowania w przypadku zaistnienia konieczności;
    4. korzystania ze Sklepu oraz świadczonych usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę w sposób niezakłócający działania Sklepu. Korzystanie przez Usługobiorcę ze Sklepu i dostarczanych usług drogą elektroniczną, nie może w szczególności naruszać normalnego korzystania ze Sklepu lub godzić w słuszne interesy Usługodawcy lub osób trzecich, czy prowadzić do oferowania w całości lub części usług lub Towarów konkurencyjnych w stosunku do działalności prowadzonej przez Usługodawcę;
    5. niemodyfikowania treści przekazywanych w ramach Newsletteru w sposób nieuprawniony.
  4. Naruszanie przez Usługobiorcę warunków Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, może stanowić podstawę rozwiązywania Umowy o świadczenie Usług Newsletteru.
 
§ 6 REKLAMACJE
  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Usługi Newsletteru należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: biuro@pakujemy24.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. adres poczty elektronicznej (e-mail) podany w trakcie zapisu do Newsletteru, którego dotyczy reklamacja oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację – w sytuacji, gdy Usługobiorca żąda otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, który jest inny niż adres poczty elektronicznej (adres e-mail) wskazany podczas rejestracji dotyczącej Usługi Newsletteru;
    2. opis nieprawidłowości w świadczeniu usługi Newsletter (w tym data otrzymania Newsletteru oraz temat) oraz
    3. propozycję sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
  3. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
  4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Usługodawca zastrzega, że w przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Usługodawca zwróci się do Usługobiorcy o ich uzupełnienie zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
 
§ 7 ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, który nie jest jednocześnie Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  2. Usługobiorca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, uprawniony jest również do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych miejskich/powiatowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ponadto, przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK) został utworzony Punkt kontaktowy, który udziela informacji dotyczących konsumenckich postępowań polubownych.
  3. Usługobiorca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. możliwość do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną;
    2. możliwość do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Usługobiorcą, a Usługodawcą,
    3. możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Usługodawcą a Usługobiorcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
    4. możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
  4. Usługodawca, informuje, iż wskazane postępowania pozasądowe mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
 
§ 8 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
  1. Usługodawca informuje, że wyłączne prawa do wszelkich elementów przesyłanych w ramach Newsletteru, opisy, grafiki, zdjęcia Towarów w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim (dalej jako „Treści”) udostępnianych przez Spółkę lub partnerów Spółki, w szczególności majątkowe prawa autorskie do Treści, przysługują Spółce lub jej partnerom.
  2. Usługobiorca jest uprawniony do korzystania z Treści nieodpłatnie wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania z Usługi Newsletter, na terenie całego świata. Powielanie, modyfikowanie i wykorzystywanie bez wiedzy i zgody Usługodawcy w celach innych niż użytek osobisty może stanowić naruszenie prawa i skutkować odpowiedzialnością prawną Usługobiorcy.
 
§ 9 OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY
  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłową realizację Usługi Newsletteru spowodowaną:
    1. działaniem siły wyższej;
    2. awarią powstałą z wyłącznej winy Usługobiorcy lub nieprawidłowościami w urządzeniu Usługobiorcy;
    3. jakością łącza (połączenia) Usługobiorcy z Internetem;
    4. awariami urządzeń dostawców Internetu Usługobiorcy.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail podanego przez Usługobiorcę.
  3. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby transmisja danych za pomocą Internetu w ramach korzystania ze Sklepu i Usługi Newsletteru była bezpieczna. Usługodawca zapewnia techniczne oraz organizacyjne środki odpowiednie do zakresu zagrożeń bezpieczeństwa, funkcjonalności, czy usług świadczonych drogą elektronicznych.
  4. Niezależnie jednak od podjętych przez Usługodawcę działań mających na celu zabezpieczenie usług drogą elektroniczną, to korzystanie z Newsletteru wiąże się z ryzykiem typowym dla przekazywania danych za pośrednictwem Internetu, m.in.
    1. możliwość bycia narażonym na cracking lub phishing (łowienie haseł) – w kontekście informatycznym phishing oznacza technikę łamania zabezpieczeń (cracking), używaną do pozyskania osobistych i poufnych informacji w celu kradzieży tożsamości, poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych przypominających do złudzenia autentyczne;
    2. sniffing – niedozwolony podsłuch, inny niż mieszczący się w granicach pojęcia cracking i phishing, polegający na wykorzystaniu sniffera – programu komputerowego, którego zadaniem jest przechwytywanie i ewentualne analizowanie danych przepływających w sieci;
    3. możliwość wprowadzenia przez inne osoby korzystające z systemu teleinformatycznego i/lub sieci telekomunikacyjnej nielegalnych urządzeń dających nieuprawniony dostęp do usług podlegających ochronie;
    4. kryptoanalizy, to jest odnalezienia słabości systemu kryptograficznego, a tym samym umożliwienia jego złamania lub obejścia;
    5. możliwość bycia narażonym na działania innego niechcianego lub „złośliwego” oprogramowania/kodu, wykonującego czynności niezamierzone przez użytkownika. Niewchodzące w granice definicji wymienionych powyżej, a występujące pod nazwami: wabbit, trojan, backdoor, exploit, rootkit, keylogger, dialer, hoax, itd.
 
§ 10 DANE OSOBOWE
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newsletteru jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Usługobiorcy będą przetwarzane w celu realizacji zamówionej usługi Newsletteru świadczonej drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem, na podstawie zgody wyrażonej przez Usługobiorcę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane osobowe będą mogły być również w związku z rozpatrzeniem złożonej reklamacji oraz w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń administratora względem Subskrybenta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, a także marketingu bezpośredniego - zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).
  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie pod adresem: https://pakujemy24.pl/pl_PL/strona/polityka-prywatnosci.
 
§ 11 ZMIANA REGULAMINU
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, do których zalicza się:
    1. konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną modernizacją Usługi Newsletteru;
    2. konieczność dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na świadczenie Usługi Newsletteru przez Usługodawcę, a także z konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, o ile mają wpływ na treść Regulaminu;
    3. wprowadzenie przez Usługodawcę nowych usług świadczonych drogą elektroniczną, zmiany ich zakresu lub charakteru;
    4. zmiana warunków technicznych lub technologicznych świadczonych usług przez Usługodawcę;
    5. zmiany zakresu działalności Usługodawcy;
    6. korekta błędów stylistycznych, językowych lub innych w Regulaminie, niemających merytorycznego charakteru.
  2. Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newsletteru, a także zostanie wyświetlona w komunikacie na stronie Sklepu - co najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian w życie. Na stronie Sklepu zostanie udostępniony tekst jednolity Regulaminu.
  3. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: biuro@pakujemy24.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem Umowy o świadczenie Usługi Newsletteru z chwilą wejścia w życie planowanych zmian. W przypadku, gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że Usługobiorca akceptuje treść nowego regulaminu.
 
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych – w wersjach aktualnie obowiązujących.
  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Usługobiorcy posiadającemu status Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. Ewentualne postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Usługobiorcy posiadającego status Konsumenta-Przedsiębiorcy niż bezwzględnie wiążące przepisy prawa są nieważne, a w ich miejsce stosuje się te przepisy.
  3. W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostało uznane za nieważne lub nieskuteczne, pozostałe jego postanowienia zachowują pełną moc i skuteczność. Postanowienia Regulaminu nieważne lub nieskuteczne zostaną zastąpione postanowieniami ważnymi w świetle prawa i w pełni skutecznymi, a także najbardziej doń zbliżonymi.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 18.10.2024.