Regulamin
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- OpisanawniniejszymRegulaminUsługaKontaświadczonajestprzez"FOLPAK"Spółkaz ograniczoną odpowiedzialnością.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady i warunki świadczenia Usługi Konta;
- warunki zawierania i rozwiązywania Umowy o świadczenie Usługi Konta;
- funkcjonalności dostępne w ramach Konta;
- procedurę reklamacyjną.
- Każdy Usługobiorca przed dokonaniem rejestracji Konta w Sklepie zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem i przestrzegać jego postanowień. Warunkiem założenia Konta jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenie zapoznania się z Polityką prywatności oraz plików cookies, poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie pod adresem: https://pakujemy24.pl/pl_PL/strona/regulamin - zakładka „Regulamin Konta” w formie umożliwiający Usługobiorcy pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługobiorca.
§ 2 DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu ustala się następujące znaczenie poniższych terminów:
- Sklep– sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://pakujemy24.pl.
- Usługodawca- “FOLPAK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Usługodawca zwany jest również Sprzedawcą.
- Regulamin Konta – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin Konta
- Rejestracja – założenie przez Usługobiorcę Konta w Sklepie.
- Konto - usługa świadczona drogą elektroniczną, której przedmiotem jest założenie i utrzymania Konta w Sklepie. Konto stanowi indywidualny, oznaczony loginem i hasłem, zbiór zasobów informatycznych, w którym gromadzone są w szczególności dane Usługobiorcy, jego Zamówienia złożone za pośrednictwem Sklepu.
- Umowa o prowadzenie Konta – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, polegająca na założeniu i prowadzeniu Konta w Sklepie, zawierana pomiędzy Usługodawca a Usługobiorca, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub działająca przez osobę umocowaną osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonała lub zainteresowana jest subskrypcją Newsletteru. Usługobiorca zwany jest również Kupującym lub Użytkownikiem.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Ustawa o prawach autorskich - ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
§ 3 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
Z Usługodawcą można skontaktować się w następujący sposób:
- pisemnie na adres: Pod Borem 23, 36-060 Głogów Małopolski, Polska;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@pakujemy24.pl;
- telefonicznie pod numer: +48 17 851 61 69 w godzinach pracy Sklepu.
§ 4 WARUNKI TECHNICZNE
- W celu prawidłowego korzystania z Usługi Konta wymagane jest spełniania przez Usługobiorcę następujących minimalnych warunków technicznych:
- posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów sieci Internet - typu laptop, smartphone, komputer PC wraz z klawiaturą lub innym urządzeniem umożliwiającym poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
- połączenie z siecią Internet;
- posiadanie aktualnej przeglądarki internetowej: Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari - obsługująca JavaScript oraz pliki cookies;
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);
- posiadanie oprogramowania zapewniającego odczytywanie plików w formacie: pdf, .docx lub .xlsx.
- Koszty wynikające z połączenia telefonicznego oraz z korzystania z sieci Internet przez Usługobiorcę uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Usługobiorca. Koszty te i wszelkie inne koszty związane z zapewnieniem warunków technicznych określonych w ust. 1 i 2 powyżej obciążają Usługobiorcę.
§ 5 KONTO – ZASADY ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMOWY O PROWADZENIE KONTA
- Rejestracja Konta jest dobrowolna i zależna od woli Usługobiorcy. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
- Usługa Konta świadczona jest nieodpłatnie na rzecz Usługobiorcy.
- Utworzone w procesie Rejestracji Konto oraz login mogą być przypisane tylko do jednego Usługobiorcy.
- Rejestracji Konta może dokonać wyłącznie sam Usługobiorca lub osoba uprawniona do samodzielnej reprezentacji Usługobiorcy (np. członek zarządu, prokurent, pełnomocnik lub inna osoba wyznaczona w tym celu przez Klienta).
- W celu Rejestracji Konta Usługobiorca:
- wypełnienia formularz Rejestracji udostępniony na stronie Sklepu klikając w ikonę Profilu lub formularz, który zostanie udostępniony w trakcie składania Zamówienia za pośrednictwem Sklepu, gdzie podaje: a) imię; b) nazwisko; c) adres poczty elektronicznej (e-mail); d) numer telefonu (opcjonalnie); e) hasło.
- potwierdza zapoznanie się z Regulaminem, Polityką prywatności oraz plików cookies, poprzez zaznaczenie odpowiedniego checbox’a;
- potwierdza chęć założenia Konta klikając w przycisk „Utwórz Konto” lub inny równoznaczny.
- W trakcie Rejestracji Konta Usługobiorca może dobrowolnie zapisać się do Newsletteru. Usługodawca informuje, że wyrażenie przez Usługobiorcę zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celu zapisu do Newsletteru nie warunkuje możliwości zawarcia z Usługodawcą Umowy o prowadzenie Konta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta przez Usługobiorcę poprzez złożenie Usługodawcy stosownego oświadczenia. Oświadczenie o cofnięciu zgody może zostać przesłane na adres Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez odznaczenie pola checkboxa, a w przypadku Newsletteru również poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny umieszczony w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newsletteru.
- Po prawidłowym wypełnieniu formularza Rejestracji, Usługobiorca za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez niego adres e-mail, otrzyma wiadomość potwierdzającą zarejestrowanie Konta Usługobiorcy w Sklepie.
- Umowa o prowadzenie Konta zostaje zawarta z chwilą rejestracji Konta Usługobiorcy w Sklepie (tj. z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości wskazanej w ust. 7 powyżej).
- Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony, w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści Umowy o prowadzenie Konta następuje przez przesłanie Usługobiorcy na adres poczty elektronicznej podany w ramach rejestracji.
- Usługobiorca ma prawo w każdym momencie, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, rozwiązać Umowę o prowadzenie Konto. W tym celu Usługobiorca składa stosowne oświadczenie Sprzedawcy wysyłając wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@pakujemy24.pl.
- Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o prowadzenie Konta, Usługobiorcy posiadającemu status Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia z uwagi na ważne przyczyny, takich jak:
- rażące naruszenia przez Usługobiorcę postanowień Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa;
- zmiana w zakresie lub sposobie świadczenia usługi Konta, wprowadzenie nowej usługi świadczonej drogą elektroniczną, modyfikacja lub rezygnacja przez Usługodawcę z istniejącej funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem;
- zmiana prawa dotyczącego świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki stron wynikające z Umowy o prowadzenie Konta, lub zmiana w interpretacji powyższych przepisów przez wyroki sądowe, decyzje, zalecenia, bądź dyrektywy w ramach uprawnień odpowiednich urzędów lub organów.
- W przypadku Przedsiębiorcy Umowa o prowadzenie Konta może zostać rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, bez wskazywania przyczyn.
- W przypadku rozwiązania Umowa o prowadzenie Konta z inicjatywy Usługodawcy, oświadczenie o rozwiązaniu Umowy o prowadzenie Konta zostanie przesłane przez na adres e-mail powiązany z Kontem.
- Skutkiem rozwiązania Umowy o prowadzenie Konta, jest niezwłoczne usunięcie Konta Usługobiorcy. 15.Usługobiorca, który wypowiedział Umowę o prowadzenie Konta może powtórnie dokonać rejestracji Konta.
§ 6 LOGOWANIE I FUNKCJONALNOŚCI KONTA
- Usługobiorca loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego loginu (adresu e-mail) oraz utworzonego przez siebie hasła.
- Konto umożliwia Usługobiorcy:
- zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Kupującego do wysyłki Towarów;
- śledzenie statusu Zamówień;
- dostęp do historii Zamówień;
- samodzielną edycję danych Kupującego;
- umożliwia korzystanie innych usług udostępnianych w zakresie, w jakim są one udostępnianie Usługobiorcy przez Usługodawcę. razie utraty hasła Usługobiorca może wystąpić do Usługodawcy o przysłanie hasła
- W jednorazowego. Umożliwia ono zalogowanie się do Sklepu, a następnie wprowadzenie przez Klienta hasła docelowego.
§ 7 WARUNKI KORZYSTANIA
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu, w tym z Konta w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego.
- W ramach Sklepu oraz świadczonych za jego pośrednictwem usług zabronione jest:
- dostarczanie przez Usługobiorców treści o charakterze bezprawnym;
- korzystanie z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów, w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi;
- korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający działania Sklepu lub godzący w słuszne interesy Usługodawcy lub osób trzecich;
- podszywanie się pod jakąkolwiek inną osobę trzecią lub posługiwania się danymi nieaktualnymi;
- kopiowanie i rozpowszechnianie treści umieszczonych w Sklepie w zakresie przekraczającym dozwolony użytek osobisty Usługobiorcy zdefiniowany przez Ustawę o prawie autorskim i prawach pokrewnych lub korzystanie w celu innym niż do prawidłowego korzystania ze Sklepu.
- Usługobiorca dokonując Rejestracji Konta, a także korzystając ze Sklep zobowiązany jest:
- podawać dane prawdziwe, dokładne, kompletne i niewprowadzające w błąd. Usługodawca nie weryfikuje prawdziwości podanych danych. W przypadku zmiany podanych w trakcie rejestracji danych, Usługobiorca jest zobowiązany do aktualizacji podanych danych;
- do korzystania ze Sklepu oraz świadczonych usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę w sposób niezakłócający działania Sklepu;
- do odpowiedniego zabezpieczenia dostępu do Konta, w tym poprzez utworzenie silnego hasła oraz nieujawnianie go osobom trzecim. Usługobiorca w przypadku wykrycia nieautoryzowanego dostępu do Konta, a także o innych naruszeniach prywatności, które mogą wpłynąć na wykonywanie Umowy Sprzedaży lub umowy przedmiotem, której jest świadczenie usług drogą elektroniczną, powinien niezwłocznie zawiadomić Usługodawcę.
- niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam).
- Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawdziwość podanych danych w procesie rejestracji Konta, jak również w trakcie korzystania ze Sklepu, w tym danych osobowych (zarówno swoich jak i osób trzecich). W przypadku podawania danych osób trzecich, Usługobiorca oświadcza, że posiada stosowne umocowanie na podanie tych danych, w tym danych osobowych oraz zawarcie Umowy. 5. Naruszanie przez Usługobiorcę warunków Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, może stanowić podstawę rozwiązywania Umowy o prowadzenie Konta.
§ 8 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail: biuro@pakujemy24.pl.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- adres poczty elektronicznej (e-mail) podany w trakcie rejestracji Konta, którego dotyczy reklamacja oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację – w sytuacji, gdy Usługobiorca żąda otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, który jest inny niż adres poczty elektronicznej (adres e-mail) wskazany podczas rejestracji dotyczącej usługi Konta;
- opis i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej ze świadczeniem usługi Konta.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Usługodawca zastrzega, że w przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Usługodawca zwróci się do Usługobiorcy o ich uzupełnienie zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
- Usługodawca informuje, że podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu, w tym funkcjonowania Konta w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usuwać w rozsądnym terminie nieprawidłowości zgłoszone przez Usługobiorców.
§ 9 ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, który nie jest jednocześnie Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Usługobiorca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, uprawniony jest również do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych miejskich/powiatowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ponadto, przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK) został utworzony Punkt kontaktowy, który udziela informacji dotyczących konsumenckich postępowań polubownych.
- Usługobiorca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- możliwość do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną;
- możliwość do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Usługobiorcą, a Usługodawcą,
- możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Usługodawcą a Usługobiorcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
- możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
- Usługodawca, informuje, iż wskazane postępowania pozasądowe mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
§ 10 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Usługodawca informuje, że wszystkie elementy składowe Sklepu, w tym nazwa i logo Sklepu, zdjęcia oraz opisy Towarów, zasady działania strony internetowej Sklepu, jak również wszystkie umieszczone w ramach Sklepu elementy graficzne, video, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy oraz bazy danych – podlegają ochronie prawnej na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, w tym ustawy o prawie autorskim, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej.
- Treści udostępnione za pośrednictwem Sklepu należą do Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca zawarł odpowiednie umowy.
- Usługobiorca jest uprawniony do korzystania z treści nieodpłatnie wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego oraz wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu, bez ograniczeń terytorialnych. Wykorzystywanie treści w innym zakresie niż wskazane w ust. 2, jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej zgody, udzielonej przez Usługodawcę lub przez inny uprawniony do tego podmiot, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 11 OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail podanego przez Usługobiorcę.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem Usługobiorców posiadających status Konsumenta oraz Przedsiębiorca-Konsumenta na zasadach ogólnych przewidzianych przepisami prawa, w tym w Kodeksie cywilnym.
- W przypadku Usługobiorców posiadających status Przedsiębiorcy, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, włączając w to utratę zysku, o ile szkoda nie została przez niego spowodowana umyślnie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu i Konta spowodowanych serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności sklepu. Jednocześnie Usługodawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej. O planowanych przerwach Usługodawca poinformuje Usługobiorców za pośrednictwem odpowiedniego komunikatu na stronie Sklepu.
§ 12 ZAGROŻENIA
- Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby transmisja danych za pomocą Internetu w ramach korzystania ze Sklepu oraz w ramach świadczonych usług drogą elektroniczną była bezpieczna.
- Usługodawca zapewnia techniczne oraz organizacyjne środki odpowiednie do zakresu zagrożeń bezpieczeństwa, funkcjonalności, czy usług świadczonych drogą elektronicznych. Niezależnie jednak od podjętych przez Usługodawcę działań mających na celu zabezpieczenie usług drogą elektroniczną, to korzystanie z Konta wiąże się z ryzykiem typowym dla przekazywania danych za pośrednictwem Internetu, m.in.
- możliwość bycia narażonym na cracking lub phishing (łowienie haseł) – w kontekście informatycznym phishing oznacza technikę łamania zabezpieczeń (cracking), używaną do pozyskania osobistych i poufnych informacji w celu kradzieży tożsamości, poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych przypominających do złudzenia autentyczne;
- sniffing – niedozwolony podsłuch, inny niż mieszczący się w granicach pojęcia cracking i phishing, polegający na wykorzystaniu sniffera – programu komputerowego, którego zadaniem jest przechwytywanie i ewentualne analizowanie danych przepływających w sieci;
- możliwość wprowadzenia przez inne osoby korzystające z systemu teleinformatycznego i/lub sieci telekomunikacyjnej nielegalnych urządzeń dających nieuprawniony dostęp do usług podlegających ochronie;
- kryptoanalizy, tj. odnalezienia słabości systemu kryptograficznego, a tym samym umożliwienia jego złamania lub obejścia;
- możliwość bycia narażonym na działania innego niechcianego lub „złośliwego” oprogramowania/kodu, wykonującego czynności niezamierzone przez użytkownika. Niewchodzące w granice definicji wymienionych powyżej, a występujące pod nazwami: wabbit, trojan, backdoor, exploit, rootkit, keylogger, dialer, hoax, itp.
§ 13 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Usługobiorców jest Usługodawca.
- Usługodawca przetwarza dane osobowe zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Szczegółowe informacje dotyczące zbierania, przetwarzania, usuwania i anonimizowania danych osobowych przez Usługodawcę zawiera Polityka Prywatności dostępna tutaj: https://pakujemy24.pl/pl_PL/strona/polityka-prywatnosci oraz Polityka Cookies dostępna tutaj: _____________
§ 14 ZMIANA REGULAMINU
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, do których zalicza się:
- konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Konta;
- konieczność dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na świadczenie usługi Konta przez Usługodawcę, a także konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, o ile mają wpływ na treść Regulaminu;
- wprowadzenie przez Usługodawcę nowych usług świadczonych drogą elektroniczną, zmiany ich zakresu lub charakteru;
- zmiana warunków technicznych lub technologicznych świadczonych usług przez Usługodawcę;
- zmiany zakresu działalności Usługodawcy;
- korekta błędów stylistycznych, językowych lub innych w Regulaminie, niemających merytorycznego charakteru.
- Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w trakcie rejestracji Konta, a także zostanie wyświetlona w komunikacie na stronie Sklepu - co najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian w życie. Na stronie Sklepu zostanie udostępniony tekst jednolity Regulaminu.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: biuro@pakujemy24.pl co będzie skutkować rozwiązaniem Umowy o prowadzenie Konta z chwilą wejścia w życie planowanych zmian. W przypadku, gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że Usługobiorca akceptuje treść nowego regulaminu.
§ 15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych – w wersjach aktualnie obowiązujących.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Usługobiorców posiadających status Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. Ewentualne postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Usługobiorców posiadających status Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta, niż bezwzględnie wiążące przepisy prawa są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy względniejsze.
- W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostało uznane za nieważne lub nieskuteczne, pozostałe jego postanowienia zachowują pełną moc i skuteczność. Postanowienia Regulaminu nieważne lub nieskuteczne zostaną zastąpione postanowieniami ważnymi w świetle prawa i w pełni skutecznymi, a także najbardziej doń zbliżonymi.
- W przypadku wystąpienia sprzeczności pomiędzy niniejszym Regulaminem Konta a regulaminem Newsletteru lub regulaminem Sklepu pierwszeństwo, w odniesieniu do kwestii związanych z funkcjonowaniem Konta będą miały zapisy niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca nie jest stroną Kodeksu dobrych praktyk.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 18.10.2024.